9 november van Dordrecht, via Lille en Senlis naar Auxerre

9 november 2016 - Auxerre, Frankrijk

Na een ochtendje werken zijn we om half 2 vertrokken. Al snel reden we in de regen en dat zou nog wel even duren. Ons eerste trip is naar Lille om te laden. Met weinig vertraging komen we tegen 16 uur aan. We moeten een kleine 20 minuten laden, dus nemen zelf ook een kopje koffie. Na 20 minuten laden hebben we genoeg om naar Senlis te rijden. Senlis ligt een zo'n 30 km voor Parijs. Hier moeten we ruim een uur laden om de volgende bestemming te halen, maar heel erg is het niet. Het is ondertussen 6 uur, dus we hebben zelf ook honger. En de ring van Parijs is file, dus eerst maar een hapje eten. Het wordt een latertje vandaag, want volgens navigatie zouden we tegen half 10 bij de volgend supercharger zijn.

Update: we zijn aangekomen in Auxerre, hier gaan we slapen en morgen vroeg weer op, want we moeten nog een stuk rijden. Morgen gaan we proberen op Girona supercharger te halen.

Vandaag zijn we 8 uur onderweg geweest en hebben 650 km gereden.