14 november Valencia, via Denia naar Ibiza

14 november 2016 - Ibiza-stad, Spanje

Vanmorgen met z'n alle uitgeslapen en lekker laat ontbeten. Na het ontbijt hebben Silvia en ik de tassen in de auto gezet en zijn we met z'n allen door het moderne park van Valencia gelopen. Daarna nog een bakje koffie met z'n alle gedaan en toen was het zover om afscheid te nemen van een leuke club mensen. Op het moment dat we wegrijden wordt het echt ander weer, het gaat regenen en hard waaien. Ook op onze rit naar Denia waar de boot vertrekt naar Ibiza rijden we de hele tijd in de regen. Dit belooft nog wat.

Om 16 uur melden wij ons bij de gate en kunnen we inchecken. Rond 17:30 uur kunnen we aan boord met de auto en om 18 uur vertrekt de boot. Zodra we buitengaats zijn merken we dat gelijk. De boot gaat aardig op en neer en dit zal zo'n 2,5 uur gaan duren. Pas als we bij Ibiza komen varen we in de luwte van het eiland en het laatste uurtje is dan ook relatief rustig. Om 21:30 uur ligt de boot aan de kant en kunnen we van boord af. Naar het hotel is het dan nog maar 15 minuten. Na het inchecken gaan we nog even een hapje eten, want dat is er aan boord niet van gekomen. We komen na even zoeken bij een leuk tapas restaurantje terecht. Hier hebben we heerlijk gegeten.

Na het eten een rondje langs de haven en daarna lekker naar bed.