17 november van Ibiza,via Denia, Valencia, L'Aldea naar Tarragona

17 november 2016 - Tarragona, Spanje

Vanmorgen is het zover, we verlaten Ibiza weer. Maar eerst nog een interview met de krant van Ibiza over de reis naar Ibiza. De reporter kwam naar ons toe en onder het genot van een kopje koffie zijn we geïnterviewd, ben benieuwd naar het eindresultaat. Daarna naar de ferry waar we om 12 uur op kunnen. De ferry vertrekt op tijd en komt zelfs rond half 4 aan in Denia. De zee is een stuk rustiger dan op de heenweg.

In Denia aangekomen gaan we rijden naar Valencia, hier komen we rond half 6 aan, even laden voor de volgende stop in L'Aldea waar we om half 8 zijn, hier laden we slechts een kwartiertje bij, want we hebben besloten niet verder door te rijden naar Barcelona en we stoppen bij de supercharger in Tarragona. Vanaf hier is het 1,5 uur naar Barcelona waar we morgen een afspraak hebben met een architect die zich bezig houd met milieuvriendelijke ontwerpen van gebouwen en ook oplaadstations. Maar hierover morgen meer.