11 november van Girona, via Tarragona naar Valencia

11 november 2016 - Valencia, Spanje

Vanmorgen opgestaan en ontbeten in het hotel in Girona. Om 8:30 uur zijn we weggereden en op naar de eerste supercharger in Tarragona. Om 10:30 uur komen we hier aan. Deze supercharger is gelegen bij een mooi hotel in een mooie omgeving. Na 50 minuten was de auto helemaal vol en dat is ook nodig om Valencia te halen. De afstand is 256 km en duurt 2,5 uur. Het is een ontspannen reis door een schitterende omgeving langs de oostkust van Spanje. Om 14 uur zijn we bij de supercharger in Valencia en gaan we hier ook voor een volle accu. Dit om maandag na een snelle laadsessie door te kunnen naar Denia voor de boot naar Ibiza, maar eerst de MotoGP kijken en natuurlijk de stad. De Tesla heeft na 1950 km wel even rust verdiend en staat mooi langs de weg naast het hotel.

Morgen komen onze vrienden aan in Valencia na 2,5 uur vliegen, ja dat kan ook. maar wij zijn er ook gekomen en hebben een schitterende tocht achter de rug. Best bizar om te bedenken dat we dit jaar naar de Noordkaap zijn geweest en nu in Zuid-Spanje.

O ja, voor degene die het willen weten, het is hier 22 graden.

1. Yvonne:
    11 november 2016
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    En of jullie het willen hier 5 graden. Brrrrrrrrrrrr
  2. Miranda van den Brink:
    11 november 2016
    Mooi he in girona...waren wij ook in 2013....maar dan op de camping. Alleen jammer dat nu jullie in Spanje zijn sinterklaas net op weg is naar Nederland. Geniet nog lekker van het mooie weer.... groetjes van ons viertjes...
  3. Silvia:
    Hoi Mir,

Wij hebben helaas maar een klein stukje van Girona gezien. We hebben er wel super lekkere tapas gegeten. Leuk dat jullie er ook waren. Was ik even vergeten.