12 en 13 november Valencia

13 november 2016 - Valencia, Spanje

Zaterdagochtend zijn we op tijd wakker, even lekker ontbijten en dan wachten op de rest. De andere vrienden zijn vanmorgen vroeg vertrokken en om 10:30 uur geland. Om 12 uur zijn ze bij het hotel. Even begroeten en toen de spullen op onze kamer gezet. De mannen en Anna gaan naar het circuit om te kwalificaties te kijken van de MotoGP. De vrouwen gaan de stad in om te shoppen en te genieten van de Spaanse cultuur. Eind van de middag komen we weer allemaal samen in de stad om een hapje te eten.

Zondag gaan we met z'n alle ontbijten en daarna naar het circuit. We pakken nog even de Moto 2 klasse mee en dan begint het wachten op de wedstrijd MotoGP. Om 14 uur is het zover. De start, de favoriet is Rossi, maar na een kwalificatie voor de derde plek wordt het lastig. Na zelfs even op twee te hebben gelegen eindigt ie als vierde. Maar wat gaaf om live mee te maken.

Na de wedstrijd gaan we rustig naar de auto, er zijn 150.000 bezoekers dus haast heeft geen zin. Dus rustig aan nog wat spullen kopen en toen rond 17 uur naar de auto en terug naar het hotel. Even opfrissen en nog Formule 1 kijken, hapje eten en dan slapen. Morgen de dag van Ibiza.

Morgen zullen we ontbijten en dan de spullen inpakken, we moeten 12 uur van de kamer af zijn en de planning is 13 uur richting supercharger even laden en dan op,het gemak naar Denia. Vanaf hier vaart de boot om 18 uur naar Ibiza. Spannend hoor, van de week waren alle oplaadpunten in storing, maar dit is opgelost na wat telefonisch contact. Hopen dat het zo blijft.

1. Cris:
    14 november 2016
    Hola vakantiegangers!

Leuke trip zo. Die tesla rijd wat af zeg!
    Wij willen ook naar spanje. Lekker genieten van het eten en geen stress gevoel hebben......
    Geniet nog van de reis.

Liefs cris en veronica